Ugrás a fő tartalomra

Jennifer L. Armentrout: Opposition – Ellenállás


Katy tudja, hogy a luxenek érkezésének éjszakáján a világ megváltozott. Nem hiszi, hogy Daemon örömmel fogadja a saját fajtáját, hiszen a luxenek azzal fenyegetőznek, hogy minden embert és hibridet kiiktatnak a földön. Azonban a jó és a rossz közötti választóvonal elmosódott, a szerelem pedig könnyen a végzetévé – mindannyiuk végzetévé válhat.
Daemon mindent megtesz, hogy megmentse, akit szeret – akkor is, ha ez egyenlő az árulással.
Egy valószínűtlen ellenséggel kell társulniuk, hogy esélyük legyen túlélni az inváziót…


Elérkezett ez a pillanat is. Mintha csak ma lett volna, mikor először találkoztam Daemon Black-kel. Tényleg már legalább két éve? Mondhatni, köztem, a sorozat és a szereplők között is kialakult egy kötés.. ami most lezárul. Egy óriási tűzijátékkal.
Az előző kötetekről ezeken a linkeken olvashattok: Obszidián, Ónix, Opál Origin



 Az Origin végén világossá válik, hogy a luxenek csapatostul érkeznek a Földre. Tiszta invázió. Az emberek között eluralkodik a pánik, teljes a harckészültség, illetve mindenkiben nagyban munkál a menekülési ösztön is. Daemon, Dawson és Dee elmennek "köszönteni" az újonnan érkezetteket, miközben Katy, Beth, Luc és Archer továbbra is az erdei kunyhóban húzzák meg magukat. Ám nem maradhatnak ott örökké, pláne ha tudjuk, milyen Kat. Amint kiteszik a lábukat a városba, meg is történik az első csetepaté, aminek következtében Katy azt se tudja mit higgyen. A luxenek borzasztó kegyetlenül viselkednek, semmi tekintettel nincsenek az emberekre, simán átveszik a DNS-üket, így kiszívva az emberekből az életet. Ami már az Opálban elkezdődött, most csúcsosodott ki. Itt a finálé, itt dől el minden és mindenki sorsa. Egyik akciójelenetből ugrunk a másikba, jóformán az olvasó is leizzad a nagy izgalmak közepette.


A szusszanásnyi időben, amikor a szereplők – így mi is – pihenünk, élvezhetjük Daemon sziporkázó természetét. Még mindig imádom a párosukat Katy-vel! Nagyon-nagyon. Még biztos mindenki emlékszik, amikor Daemon az Obszidiánban a fanyar, bunkó, nagyképű de ugyanakkor végtelenül mókás és szívdöglesztő modorával hódította meg Katy mellett rengeteg olvasó szívét is. Tagadhatatlan, hogy az egész Luxen sorozatot ő, Daemon Balck cipeli azon az izmos hátán. De hát nincs mese, ez is csak egy bizonyíték arra, mennyire jó karakter. Szerencsére a cukkolódó, esetenként bunkó stílusa megmarad, ami kiegészül már az Opálban és Originben is feltűnő lovagias erényekkel. Nem állhat senki közé és szerelme közé, mindentől kész megvédelmezni az ő Cicáját. Külön pluszpont újra, hogy ez a kötet is váltott szemszögből meséli el a történetet, így ismét beleláthatunk Daemon gondolatai közé. Szeretem a gondolatait.


Ahogy Archer gondolatait is biztos szerettem volna.. Sajnos erre nem volt lehetőség, hogy a mi originünk elméjébe is belenézzek, de hát ne legyek telhetetlen! Nagyon jókat mosolyogtam az ő beszólásain, valahogy mindig képes volt enyhíteni a feszültséget. Ő és Daemon, hiába ellenkeznek ellene, a legjobb barátok lehetnének. Plusz örülök, hogy Dee is megtalálta a maga szerelmét, kár, hogy erről szintén keveset olvashattam.

A cselekmény végig pörög, ahogy megszokhattuk minden információt időben kapunk meg, tehát ismételten rendben van logikailag a sztori. Drámából is bőven kijut, na meg a próbatételekből. Amikor azt hinné az ember, hogy vége, innen már biztos a megoldás jön, a pofon jön helyette. Ugyanis az írónő egymás után jobbnál jobb, vagy ha máshogy nézzük, tragikusabbnál tragikusabb csavarokat tesz a lapokra. De bármekkora akadályt gördített is a szereplők elé Jennifer, nem féltem, mert tudtam, hogy nem meri megcsinálni, hogy a befejező kötetnek szomorú vége legyen! :D


Szóval egy szavam se lehet. Így kell ezt csinálni kérem szépen. 5 mesés könyv, ami mind megjelenése óta magas színvonalon fut. Milliók kedvence. Nem is értem, hogy valaki hogy képes megválni ezektől a könyvektől. - igen, láttam már ilyet! :O
Biztos vagyok benne, hogy sokan fogjuk újraolvasni az egész sorozatot és leendő kislányunk kezébe nyomni, amint képes lesz felfogni mit olvas. :D

Éééés! Valaki mondja már meg, hogy mi volt abban a levélben, amit még Daemon küldött órán Katy-nek az Ónixban? Annyira tudni szeretném.. :) Igazán kegyetlen volt az írónőtől, hogy az emlékezetünkbe juttatta.. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Susan Ee: End ​of Days – A vég napjai (Angelfall 3.)

Az Angelfall trilógia befejező kötete. A vég napjai Susan Ee bestseller trilógiájának záró kötete. Penryn és Rafi menekülnek, miután az angyaloktól sikerül megszökniük. Kétségbeesetten keresnek egy orvost, aki helyre tudná hozni azokat a változtatásokat, amiket az angyalok végeztek Rafin és Penryn húgán. Kutatás közben felbukkan valami Rafi múltjából, és olyan sötét erőket szabadít el, melyek mindkettejükre nézve végzetesek lehetnek. Az angyalok által az emberekre szabadított apokaliptikus rémálomban mindkét oldal a totális háború felé sodródik. Valószínűtlen szövetségek köttetnek, a haditervek folyton módosulnak. De ki fog győzedelmeskedni? A Föld feletti uralomért folyó harcban Rafinak és Penrynnek döntenie kell, melyik oldalra álljanak, kit válasszanak: a saját fajtájukat vagy egymást? Gonosz angyalok és egy talpraesett hősnő, aki nem nyavalyog. Üdítő változatosság.

Lisa De Jong: When It Rains – Amikor esik…

Ő volt az első szerelmem, még mielőtt összeomlott az életem. És ő most többet akar, amit én nem tudok megadni neki. Minden megváltozott. Bárcsak elmondhatnám neki, miért… de képtelen vagyok. Senkinek nem mondtam el. Csak akkor ébredtem rá, mennyire szükségem van rá, amikor elment a főiskolára, és én teljesen magamra maradtam. Aztán egy nap belovagolt a városba Asher Hunt, azzal a sötét, varázslatos tekintetével és a pimasz mosolyával. Őt nem érdekelte, ki voltam azelőtt, egyszerűen csak életet lehelt abba, ami megmaradt belőlem. Sokan figyelmeztettek, hogy tartsam tőle távol magam, de ő segített elfeledni a fájdalmat, ami oly hosszú ideje fogva tartott. Nem hittem, hogy ez lehetséges, mielőtt ő besétált az életembe. Megsebeztek. Megmentettek. És reményre leltem. Sokáig azt hittem, hogy azon a bizonyos éjszakán végleg leíródott az életem, de aztán rájöttem, az csak egy új kezdet volt. Míg egy titok fenekestől fel nem forgatta a világomat… Újra.

Iron Fey - Vastündérek

Feltett szándékom volt, hogy ma Julie Kagawa-tól hozom a Vaskirálynőt. Az időjárás kedveskedett nekem, hogy úgy mondjam, ugyanis egész nap szakad a hó itt Győr-Moson-Sopron megyében. Varázslatos, tiszta Tír Na Nóg.. :) Vajon Ash is itt van? Hm. Team Ash! Ennek örömére jöjjön tehát a mai olvasnivaló. Julie Kagawa: Iron Fey - Vastündérek Vaskirály, Vashercegnő