Ugrás a fő tartalomra

C. J. Roberts: Epilogue – Epilógus (A sötét páros #3)



Azért írom ezt, mert könyörögtél érte. Tudod, mennyire imádom a könyörgést. Sőt, valószínűleg túl sokat tudsz és túl jól. Ki is vagyok én? Próbálok rájönni. Gyermekként prosti voltam, serdülő fejjel gyilkos, férfinak pedig szörnyeteg. Én vagyok az, aki elrabolta Livvie-t. Én vagyok az, akibe szerelmes. Szerelmes belém. Elég beteg, mi? Persze, a történetünk többről szól, mint amennyit néhány rövid mondat felölelhet, de képtelen vagyok ítélkezni az akkori viselkedésem felett. Te már úgyis megtetted. Azért olvasod most ezt, mert érdekel a sztori többi része. Tudni akarod, mi történt azon a forró nyári éjszakán 2010-ben, amikor a Paseóban találkoztam Livvie-vel. Azon az éjszakán megint a feje tetejére állt az életem. Nem pont úgy történt, ahogy Livvie mesélte. Kesztyűs kézzel bánt velem, amikor előadta a történetünket. Az igazság sokkal… összetettebb.

Megnézed a borítót, majd elolvasod a fülszöveget, és mindenféle meglepetés nélkül nyugtázod, hogy libabőrös lettél. Utána még vagy percekig nézegeted a borítót. Hidd el, nem ítéllek el, ez van. Velem is megesett. 


A sötét páros sorozat utolsó része is elérkezett. 
Aki lemaradt volna, a sorozat korábbi köteteiről készült bejegyzéseket a linkre kattintva érheti el. 
A sötét páros 1# Fogoly a sötétben
A sötét páros 2# Megigézve a sötétben



A második könyv vége nagyon hirtelen. Ezt úgy értem, hogy ott van nekünk az a borzalmas vesszőfutás, az a baromi sok idegeskedés, és egyszer csak hopp, már vége is. Mint mondtam, kereknek éreztem és igazságosnak, de ezek ketten, mármint Livvie és Caleb megérdemelnek ennél egy sokkalta hosszabb boldog véget. Íme, ezért született az Epilógus.

Miután elül a vihar, mindenki megpihenhet. Az FBI beveszi a tanúvédelmi programba Livvie-t és Spanyolországba, pontosabban Barcelonába költözteti. Megváltoztatja a nevét is Sophia Cole-ra, hátha a múltbéli úgymond ellenségei ne találják meg. Egy valaki azonban leselkedik utána. A múltjából egy férfi minden követ megmozgatott, hogy rátaláljon a lányra. Követi, és állandóan figyeli. Igen, Calebről van szó, vagyis most már Jamesről. De ahogy a könyvben James fogalmaz, mindenkit a korábbi nevükön fogok én is emlegetni, mert bennünk olvasókban ezek a nevek élnek. 

Miután Caleb rátalál Livvire, muszáj találkoznia vele, meg kell tudnia a lány tényleg szereti-e, vagy neki volt igaza, és Livvie érzései csak az ő undorító agymosásának következményei. Találkoznak, beszélgetnek valamint sokat veszekednek. Össze kell csiszolódniuk, miközben megismerik a másik valódi személyiségét a természetével egyetemben. Ez egyáltalán nem könnyű egyik főhősünknek sem. Livvie-nek nagyon sok mindent kell megbocsátania, elvégre annyi mindent tűrt el Caleb miatt, hogy azt sokan nem is élnék túl. Pont ezért meg is nehezíti a férfi dolgát, legalábbis nekem így jött le. Nekem mindvégig világos volt, hogy Livvie szereti Calebet, vele akar lenni, de valamilyen szinten vissza akarta adni neki azokat a szívfájdalmakat, amiket ő kapott tőle. Gondolok itt arra, mikor számtalanszor szerelmet vallott Calebnek, de a férfi vagy nem vett róla tudomást, vagy kegyetlenül kigúnyolta érte. Tessék Caleb, most visszakapod!


És ha hiszitek, ha nem, Caleb őrlődik is emiatt. Most ő vall szerelmet a lánynak, aki nem válaszol rá semmit. (A végén persze igeen.. :D ) Továbbá érdekes volt az is figyelni, hogyan barátkozik lassan össze Livvie barátaival. Tudjuk, hogy Caleb-nek nem erőssége a barátkozás, mégis a lány kedvéért kitesz magáért, és igyekszik beilleszkedni a társadalomba. Nyilvánvalóan ez nem könnyű egy exgyilkos és/vagy emberrablónak. Az Epilógus végére kialakítják ketten a közös életüket, majd boldogan élnek míg meg nem halnak. Azonban a vége úgy van lezárva, hogy elbír egy esetleges folytatást. Hm. Én akarom azt a folytatást! A sorozat végére teljesen a szívembe lopták magukat ezek ketten.

A kötet mondhatni csak Calebé. A korábbi könyvekben nem kaptunk tőle rendes személyes elbeszélést, így végre igazán beleláthatunk a fejébe. A narrációja briliáns, ennél hatásosabban nem is jöhetne át az ő lénye. Egy percig sem éreztem azt, hogy ez nem ő. Mindvégig olyan stílusban beszélt ami az övé, és hiába változott meg, ugyanaz a domináns macsó még mindig. Tehát igen, itt is vannak szex jelenetek, amik szinte ugyanolyanok, mint amit az olvasó korábban megszokott a párostól, így továbbra is indokolt a +18-as karika!



Így végszóra pedig szeretnék innen is gratulálni az írónőnek, (amit ő valószínűleg sosem fog látni :D), mind az egész sztoriért, mind a nagyszerű tálalásért. Elképesztő, hogy nem ő Livvie, és nem az ő történetüket mesélte el.. Annyi biztos, hogy újraolvasós a sorozat.. és szerintem sokkal jobb film lehetne belőle mint a Szürke ötven árnyalatából. Elvégre ez a sorozat fényévekkel veri Mr. Grey és Anastasia meséjét történetvezetés, karakterek, szexjelenetek és igazából minden szempontjából.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Susan Ee: End ​of Days – A vég napjai (Angelfall 3.)

Az Angelfall trilógia befejező kötete. A vég napjai Susan Ee bestseller trilógiájának záró kötete. Penryn és Rafi menekülnek, miután az angyaloktól sikerül megszökniük. Kétségbeesetten keresnek egy orvost, aki helyre tudná hozni azokat a változtatásokat, amiket az angyalok végeztek Rafin és Penryn húgán. Kutatás közben felbukkan valami Rafi múltjából, és olyan sötét erőket szabadít el, melyek mindkettejükre nézve végzetesek lehetnek. Az angyalok által az emberekre szabadított apokaliptikus rémálomban mindkét oldal a totális háború felé sodródik. Valószínűtlen szövetségek köttetnek, a haditervek folyton módosulnak. De ki fog győzedelmeskedni? A Föld feletti uralomért folyó harcban Rafinak és Penrynnek döntenie kell, melyik oldalra álljanak, kit válasszanak: a saját fajtájukat vagy egymást? Gonosz angyalok és egy talpraesett hősnő, aki nem nyavalyog. Üdítő változatosság.

Lisa De Jong: When It Rains – Amikor esik…

Ő volt az első szerelmem, még mielőtt összeomlott az életem. És ő most többet akar, amit én nem tudok megadni neki. Minden megváltozott. Bárcsak elmondhatnám neki, miért… de képtelen vagyok. Senkinek nem mondtam el. Csak akkor ébredtem rá, mennyire szükségem van rá, amikor elment a főiskolára, és én teljesen magamra maradtam. Aztán egy nap belovagolt a városba Asher Hunt, azzal a sötét, varázslatos tekintetével és a pimasz mosolyával. Őt nem érdekelte, ki voltam azelőtt, egyszerűen csak életet lehelt abba, ami megmaradt belőlem. Sokan figyelmeztettek, hogy tartsam tőle távol magam, de ő segített elfeledni a fájdalmat, ami oly hosszú ideje fogva tartott. Nem hittem, hogy ez lehetséges, mielőtt ő besétált az életembe. Megsebeztek. Megmentettek. És reményre leltem. Sokáig azt hittem, hogy azon a bizonyos éjszakán végleg leíródott az életem, de aztán rájöttem, az csak egy új kezdet volt. Míg egy titok fenekestől fel nem forgatta a világomat… Újra.

Iron Fey - Vastündérek

Feltett szándékom volt, hogy ma Julie Kagawa-tól hozom a Vaskirálynőt. Az időjárás kedveskedett nekem, hogy úgy mondjam, ugyanis egész nap szakad a hó itt Győr-Moson-Sopron megyében. Varázslatos, tiszta Tír Na Nóg.. :) Vajon Ash is itt van? Hm. Team Ash! Ennek örömére jöjjön tehát a mai olvasnivaló. Julie Kagawa: Iron Fey - Vastündérek Vaskirály, Vashercegnő