Ugrás a fő tartalomra

C. J. Roberts: Seduced in the Dark – Megigézve a sötétben (A sötét páros #2)



A The Dark Duet második kötete – a Captive in the Dark izgalmas, bizsergető, mozgalmas folytatása.
Mi a bosszú ára?
Calebet egy titokzatos pakisztáni férfi tartotta fogva szexrabszolgaként. Kiszabadulása óta olyan adósságot cipel, amit csak vérben lehet visszafizetni.
Az út hosszú és bizonytalansággal teli, de Caleb és Livvie számára minden véget ér.
Vajon Caleb képes odadobni a szeretett nőt a bosszú kedvéért? Vagy meghozza a végső áldozatot?




Livvie
Izgalommal vegyült kíváncsisággal láttam neki ennek a történetnek. Az előző könyv, a  Fogoly a sötétben kellően felkeltette az érdeklődésemet. Az a könyv volt a 2014-es évem legmegrázóbb könyvélménye. Tele volt erőszakkal, ami nem csak a testi szenvedésekre korlátozódott. Szinte ugyanúgy meggyötörte a lelkemet is. Ennél fogva egyértelmű volt, hogy el kell olvasnom a folytatásokat is, már csak a kíváncsiságom miatt is. Megvásároltam a könyveket; vagyis pontosabban megkaptam őket karácsonyra, és végre eljutottam odáig, hogy el is olvassam őket. Így utólag belegondolva, lehet azért halogattam szinte egy hónapig, mert féltem mi lesz benne. Attól tartottam sokkal jobban meg fog kínozni ez a rész, mint az előző. De mint kiderült, a Fogoly a sötétben teljesen felkészített, így ez a könyv elérte azt, hogy élvezettel olvassam.

Caleb


A nyitó jelenetben Livvie-t kórházban találjuk, ahol egy Reed nevű fazon faggatja arról, mégis mi a fene történt vele. Elmagyarázza neki, hogy jelenleg egy csomó mindennel vádolják őt, többek között illegális fegyverviseléssel, gyilkossággal, esetleg terrorizmussal is. A lány agya megállás nélkül kattog, mit tegyen. Hosszas gondolkodás után elmeséli a történetét az FBI-os nyomozónak, aki először unottan és kétkedve hallgatja őt, de a sztori végére megérti, és meg is kedveli a lányt. Azt hiszem ez kölcsönös Livvie részéről is. Szóval Livvie elkezd mesélni, így egyből újra ott vagyunk, ahol az előző könyv véget ért.



 
Caleb mentette meg a motorosoktól, akik durván megverték az ő Cicáját. A lány most ezekből a sebekből próbál lábadozni; de nincs sok idejük, mert szinte rögtön indulniuk kell Mexicóba. Caleb nem tett le arról a szándékáról, hogy eladja Livvie-t és így véghez vigye a tervét, amit immár több mint 12 éve tervez Rafiqkal. Itt az idő, nincs helye az ostoba érzelmeknek. Az érzelmek amúgy is csak felkavarják az álló vizet, összezavarják az erőviszonyokat. Mikor volt fontos Calebnek egy lány hogyléte? Mi a francért érez valami ijesztő melegséget a mellkasában, mikor a lány rámosolyog? Őrület! 
És mégis a férfi főhősünk ettől szenved. Kezd tényleg belebolondulni Livvie-be, de a hányattatott múltja miatt ezt nem ismeri fel, így ennélfogva nem is törődik vele. (Igen! Mindent megtudunk Caleb múltjáról. És amint megtudjuk, nem is tudjuk elítélni őt. Ahogy Livvie sem.) Amint egy kicsit közelebb kerülnének egymáshoz, Caleb szörnyű módon adja tudtára a lánynak hol a helye a világban. Az ő világában. 

Livvie mindenáron ki akar szabadulni a fogságból; eszeveszetten próbálja magába bolondítani Caleb-et, hátha akkor nem adja el őt. Nem is tudja, hogy tényleg azt szeretné, ha viszont szeretné a férfi, vagy csak a szabadságvágya vette el teljesen az eszét. Ha már itt tartunk, néha, különösen Caleb móresre tanításai után, a lány már nem tudja, hogy szereti-e egyáltalán a fogvatartóját. Érzelmi katyvasz! Úúúúristen de szerettem olvasni. 


Egyszer csak ott találjuk magunkat Felipe úri kastélyában, ahol mindenféle genny alak gyűlt össze. Minden ilyen genny alaknak van egy rabszolgája, olyanok, mint Livvie. Ártatlan emberek, akiket megszégyenítenek, és megalázkodásra kényszerítik őket. Libabőrös lettem, hogy esetleg, tényleg vannak még ilyenek. Ez.. kegyetlenség.. és felháborító. Na de visszatérve. Olyan ez, mint mikor az emberek összeeresztik a kutyájukat, hogy azok ismerkedjenek egymással, barátkozzanak össze, amíg a gazdik beszélgetnek. Ugyanez van itt is. Csak a gazdik a rabszolgáikat eresztik össze különböző mutatványok bemutatása erejéig. Egy ilyen kis előadásnak meg kell esnie ahhoz, hogy Caleb szeméről végre lehulljon a függöny, és rájöjjön nem adhatja el Livviet, mert a lány az övé. Csak az övé. 


Itt aztán beindul a buli, a feszültség csak úgy hömpölyög a lapokon. A könyv elején nem is hittem volna, hogy ennyire szurkolni fogok kettejüknek, hogy élve ússzák ezt meg. Aztán történik még valami. Kiderülnek dolgok, amik alapjaiban rengetnek meg mindent. Elsősorban Caleb érintett ez ügyben, de ugye, ami Calebet érinti, abból Livvie sem maradhat ki. 

És akkor vége. A történet vége kerek, és igazságos. Akármennyire is ordítozol majd, hogy neked ez nem elég. De nyugi, azért van az Epilógus! Ott mindenki megkapja az igazi lezárást. Összegezve ez a történet is maradéktalanul beleillik a +18-as zónába, de mivel már olvastam az előző könyvet, ennek a brutalitása nem lepett meg. Sem a szex jelenetek, sem az érzelmi terror nem ingatott meg olyan szinten, mint a már korábban említett előző könyv. Viszont ez a történet elérte, hogy megkedveljem, és talán meg is szeressem Calebet.


Mindenképp ajánlom olvasásra. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Susan Ee: End ​of Days – A vég napjai (Angelfall 3.)

Az Angelfall trilógia befejező kötete. A vég napjai Susan Ee bestseller trilógiájának záró kötete. Penryn és Rafi menekülnek, miután az angyaloktól sikerül megszökniük. Kétségbeesetten keresnek egy orvost, aki helyre tudná hozni azokat a változtatásokat, amiket az angyalok végeztek Rafin és Penryn húgán. Kutatás közben felbukkan valami Rafi múltjából, és olyan sötét erőket szabadít el, melyek mindkettejükre nézve végzetesek lehetnek. Az angyalok által az emberekre szabadított apokaliptikus rémálomban mindkét oldal a totális háború felé sodródik. Valószínűtlen szövetségek köttetnek, a haditervek folyton módosulnak. De ki fog győzedelmeskedni? A Föld feletti uralomért folyó harcban Rafinak és Penrynnek döntenie kell, melyik oldalra álljanak, kit válasszanak: a saját fajtájukat vagy egymást? Gonosz angyalok és egy talpraesett hősnő, aki nem nyavalyog. Üdítő változatosság.

Lisa De Jong: When It Rains – Amikor esik…

Ő volt az első szerelmem, még mielőtt összeomlott az életem. És ő most többet akar, amit én nem tudok megadni neki. Minden megváltozott. Bárcsak elmondhatnám neki, miért… de képtelen vagyok. Senkinek nem mondtam el. Csak akkor ébredtem rá, mennyire szükségem van rá, amikor elment a főiskolára, és én teljesen magamra maradtam. Aztán egy nap belovagolt a városba Asher Hunt, azzal a sötét, varázslatos tekintetével és a pimasz mosolyával. Őt nem érdekelte, ki voltam azelőtt, egyszerűen csak életet lehelt abba, ami megmaradt belőlem. Sokan figyelmeztettek, hogy tartsam tőle távol magam, de ő segített elfeledni a fájdalmat, ami oly hosszú ideje fogva tartott. Nem hittem, hogy ez lehetséges, mielőtt ő besétált az életembe. Megsebeztek. Megmentettek. És reményre leltem. Sokáig azt hittem, hogy azon a bizonyos éjszakán végleg leíródott az életem, de aztán rájöttem, az csak egy új kezdet volt. Míg egy titok fenekestől fel nem forgatta a világomat… Újra.

Iron Fey - Vastündérek

Feltett szándékom volt, hogy ma Julie Kagawa-tól hozom a Vaskirálynőt. Az időjárás kedveskedett nekem, hogy úgy mondjam, ugyanis egész nap szakad a hó itt Győr-Moson-Sopron megyében. Varázslatos, tiszta Tír Na Nóg.. :) Vajon Ash is itt van? Hm. Team Ash! Ennek örömére jöjjön tehát a mai olvasnivaló. Julie Kagawa: Iron Fey - Vastündérek Vaskirály, Vashercegnő